Manufacturers

Regulamin sklepu


1. Sklep internetowy działający pod adresem www.szczytuj.com.pl, prowadzony jest przez firmę CKK z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 8 lok. 19, 53-446 Wrocław zarejestrowaną wpisem do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta miasta Wrocław nr 187820. NIP: 894-268-18-37, REGON: 020691537


2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę  http://szczytuj.com.pl , po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.

3. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód sprzedaży lub na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

6. Czas realizacji zamówienia:
Przesyłki dostarczane są przez Pocztę Polska lub przez kuriera DPD:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w ciągu 24 godzin od zaakceptowania zamówienia
b) w przypadku zamówień opłacanych przelewem- w ciągu 12 godzin od zaksięgowania przelewu na konto sklepu.


Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia Poczty Polskiej. Zadaniem pracowników sklepu jest dostarczyć przesyłkę do przewoźnika w ustalonym terminie. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata w określonym przez regulamin przewoźnika czasie, prosimy o kontakt, zajmiemy się reklamacją.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane zdarzeniami losowymi:

    * awarie dostępności do sieci internet
    * awarie sieci energetycznych
    * kataklizmy, katastrofy, itp.

7. Płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera przedstawiciel firmy dostawczej. Pobranie dotyczy tylko przesyłek dostarczanych na terenie Polski,
- osobiście, odbierając zamówienie w siedzibie firmy we Wrocławiu.

- za pośrednictwem dotpay, paypal lub zwykłym przelewem. 

                   Transakcje mogą być rozliczane kartą kredytową.


8. Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym dowodem sprzedaży lub wraz z fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

9.  Reklamacje

 

W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (nr tel: 793 393 082 lub reklamacje@szczytuj.com.pl )

 

W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna

Towary uszkodzone fabrycznie lub wadliwe są objęte gwarancją producenta. Zgłoszenie uszkodzenia powinno nastąpić w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki, chyba że wada fabryczna ujawni się później.

 

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty wydania, mają Państwo prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową. 

 

Reklamowany towar nmożna odesłac wyłącznie pocztą polską na adres Sprzedawcy.

 

Do odsyłanego towaru należy załączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową, paragon fiskalny lub fakturę VAT.

 

wzór pisma do pobrania

 

Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem.Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta w przypadku uznania niezgodności towaru z umową. Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 14 dni licząc od daty uznania niezgodności towaru z umową. Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar (w przypadku uznania niezgodności towaru z umową). Jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Klient nie zawiadomi o tym sprzedawcy to traci uprawnienia wynikające z ustawy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową przed jego upływem.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć zgłoszenie reklamacji zawierające zawierające jej opis oraz dowód sprzedaży (np.paragon, f-ra VAT).Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie reklamacji towaru i jego odesłanie.

 

Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

 

Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Opakowanie produktu może się różnić od prezentowanego na zdjęciu - chyba że główne cechy opakowania są wyraźnie opisane. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta, zmian opakowań przez producenta lub ustawień parametrów monitora.

 

10. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są przetwarzane przez sklep http://szczytuj.com.pl wyłącznie w celu:
- realizacji umowy
- wysłania zamówienia oraz
- pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta - w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep http://szczytuj.com.pl
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

11. Polityka Cookies

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci lepszego korzystania z  naszego serwisu.

Plikami cookie stosowanymi na stronie szczytuj.pl można zarządzać za pośrednictwem ustawień przeglądarki internetowej. Istnieje możliwość zablokowania zbierania tych informacji poprzez zablokowanie (wyłączenie) plików cookie w ustawieniach komputera użytkownika.

Sklep internetowy szczytuj.pl  wykorzystuje statystyki Google dla oceny skuteczności kampanii reklamowych. Do pomiaru tej skuteczności stosowane są pliki cookie, umieszczane na komputerze użytkownika po kliknięciu lub obejrzeniu reklamy. Nie zawierają one danych osobowych ani danych kontaktowych. Szczegółowe informacje o sposobie wykorzystywania informacji gromadzonych dzięki plikom cookie przez Google znajdują się na stronie:  http://www.google.com/intl/pl/privacy.html